روز سهشنبه 31 تیر ماه 99 انجمن علمی دانشجویی روان شناسی تربیتی دانشگاه الزهرا(س) با همکاری دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی جلسه ژورنال کلابی با موضوع "کارکردهای اجرایی؛ دریچهای به شناخت" با ارائه خانم سارا حیدری دانشجوی دکتری روان شناسی تربیتی دانشگاه الزهرا(س) به صورت برخط و مجازی برگزار کردند.
اهم مطالب بیان شده:
فرآیندهای شناختی سطح بالا (کنترل فکر و عمل)/ مورد استفاده در رفتارهای پیچیده که برای آن ها راه حل فوری مشهود نیست وبرای آنهایی که انعطاف پذیری در فکر و عمل را نیاز دارند.
- انجا م فعالیت های ارادی، هدفمند و غیراتوماتیک
- مجموعه ای از مهارت های ذهنی مرتبط با لوب پیشانی مغز
- پدیدایی در نوزادی، رشد جهشی در دوران پیش از دبستان، اوج گیری در جوانی و افول در میانسالی
- نشانه های بروز اختلالات اجرایی در کودکان
- نظریههای مرتبط با EF
- روش های بهبود ضعف در EF
- سنجش میزان EF
- پژوهش های مرتبط با حوزه EF
- انجا م فعالیت های ارادی، هدفمند و غیراتوماتیک
- مجموعه ای از مهارت های ذهنی مرتبط با لوب پیشانی مغز
- پدیدایی در نوزادی، رشد جهشی در دوران پیش از دبستان، اوج گیری در جوانی و افول در میانسالی
- نشانه های بروز اختلالات اجرایی در کودکان
- نظریههای مرتبط با EF
- روش های بهبود ضعف در EF
- سنجش میزان EF
- پژوهش های مرتبط با حوزه EF