سومین کارگاه مجازی اشتراک دانش و توانمند سازی پژوهشی با مدیریت و برنامه ریزی معاونت پژوهشی دانشکده و همکاری مدیریت همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه الزهرا(س)، با عنوان "آموزش فرزند پروری در حیطه نوجوانی بر اساس نظریه مثبت و آدلری" روز دوشنبه 12 خرداد ماه 99 به مدت 120 دقیقه برگزار شد.
در این کارگاه حدود 36 نفر از دانشجویان تحصیلات تکمیلی و کارشناسی و همچنین مدیران و کارشناسان سازمان بهزیستی کشور و با نظارت اعضای هیات علمی حاضر شدند.
در ابتدای جلسه خانم دکتر مهرانگیزپیوسته گر معاون محترم پژوهشی و اجرایی دانشکده به شرکت کنندگان در این کارگاه خوش آمد گفتند و سپس مدرس این کارگاه خانم فریبا سهیلی، دانشجوی دکتری مشاوره، به شرح مطالب ذیل پرداختند:
♦ مبنای نظری و سبک های فرزند پروری
♦ ابعاد مهم فرزند پروری
♦ فرآیند تفرد و مشخصه های آن
♦ برسی اشتباهات فرزند پروری والدین
♦ بررسی سبک والدگری انضباط مثبت
♦ اهداف اشتباه نوجوانان
♦ مقایسه دلگرمی با تحسین
♦ آموزش مهارتهای ارتباطی به والدین
♦ ارائه مثال هایی از جملات ناتوان ساز و توانمند ساز
♦ ابعاد مهم فرزند پروری
♦ فرآیند تفرد و مشخصه های آن
♦ برسی اشتباهات فرزند پروری والدین
♦ بررسی سبک والدگری انضباط مثبت
♦ اهداف اشتباه نوجوانان
♦ مقایسه دلگرمی با تحسین
♦ آموزش مهارتهای ارتباطی به والدین
♦ ارائه مثال هایی از جملات ناتوان ساز و توانمند ساز