نشست مشترک دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی و دانشکده تربیت بدنی دانشگاه الزهرا(س)
18 01 2017 00:00
کد خبر : 12445294
تعداد بازدید : 9
<p style="text-align: justify;"><span style="font-family: Tahoma; font-size: 13px;">روز چهارشنبه 29 دی‌ماه 1395 نشست مشترکی بین دانشکده علوم تربیتی و روان‌شناسی و دانشکده تربیت بدنی دانشگاه الزهرا(س)برگزار گردید . هدف از این نشست بررسی راه‌اندازی رشته « روان ‌شناسی ورزشی » عنوان شده بود </span></p>
<p style="text-align: justify;"><span style="font-family: Tahoma; font-size: 13px;">در این نشست که در دفتر دانشکده علوم تربیتی و روان‌شناسی انجام شد، آقای دکتر سعید رضایی شریف آبادی رئیس ، خانم دکتر رویا برادر معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی ، خانم دکتر پیوسته‌گر مدیرگروه روان‌شناسی ، خانم دکتر زهره خسروی ، عضو هیات علمی گروه روان شناسی ، خانم دکتر شقایق زهرائی عضو هیات علمی گروه روان شناسی و خانم دکتر لیلا چراغ مولائی ، عضو هیات علمی گروه روان‌شناسی دانشکده علوم تربیتی و روان‌شناسی و همچنین خانم دکتر معصومه شجاعی رئیس ، <span style="text-align: center;">خانم دکتر مریم رحیمیان مشهدی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و </span>دکتر افخم دانشفر معاون پژوهشی دانشکده تربیت بدنی حضور داشتند </span></p>
<p style="text-align: justify;"><span style="font-family: Tahoma; font-size: 13px;">در این جلسه بر روی ضرورت و شرایط ایجاد رشته « روان‌شناسی ورزشی« که موضوعی میان رشته‌ای است بحث و تبادل نظر شد و حاضرین جلسه بر روی ایجاد این رشته و نوشتن تفاهم نامه مشترک در این خصوص توافق کردند اما موارد بسیاری از جمله سرفصل دروس را نیازمند بررسی بیشتر دانستند</span></p>
<p style="text-align: justify;"><span style="font-family: Tahoma; font-size: 13px;">مقرر شد هر دو دانشکده مفاد تفاهم‌نامه‌ ، سرفصل دروس این رشته ، تعیین اساتید از هر دانشکده برای تدریس دروس آن را مورد بررسی قرار دهند تا در نشست دوم تفاهم نامه را منعقد نمایند </span></p>
<p style="text-align: justify;"><span style="font-family: Tahoma; font-size: 13px;">تاریخ نشست دوم ، شنبه شانزدهم بهمن سال جاری تعیین گردید</span></p>
<p style="text-align: justify;"><span style="font-family: Tahoma; font-size: 13px;">جلسه با صلوات بر محمد و آل محمد به پایان رسید</span></p>