هم اندیشی: دو سمینار آموزشی و پژوهشی ، پروفسور «عبدالمهدی ریاضی» برگزار شد
04 01 2017 00:00
کد خبر : 12443527
تعداد بازدید : 10
<p style="text-align: right;">هفدهمین نشستِ هم اندیشی<span style="font-size: 12px;">از سلسله برنامه های فرهنگی و فوق برنامه ای دانشکده علوم تربیتی و روان‌شناسی توسط </span><span style="font-size: 12px; text-align: left;">گروه روان شناسی تربیتی ، با همکاری دفتر همکاری های علمی بین المللی دانشگاه و معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه الزهرا(س) در روز یکشنبه 12 دی ماه 1395 برگزار شد</span></p>
<p style="text-align: right;"><span style="font-size: 12px; text-align: left;">این برنامه برگزاری دو سمینار آموزشی و پژوهشی با سخنرانی </span><strong style="font-size: 12px; text-align: right;">جناب آقای پروفسور <a href="https://www.mq.edu.au/about_us/faculties_and_departments/faculty_of_human_sciences/linguistics/linguistics_staff/associate_professor_mehdi_riazi/" target="_blank">«عبدالمهدی </a></strong><strong style="font-size: 12px; text-align: left;"><a href="https://www.mq.edu.au/about_us/faculties_and_departments/faculty_of_human_sciences/linguistics/linguistics_staff/associate_professor_mehdi_riazi/" target="_blank">ریاضی»</a> استاد دانشگاه <a href="http://iliadint.com/fa/article/45-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87_%D9%85%DA%A9_%DA%A9%D9%88%D8%A7%D8%B1%DB%8C" target="_blank">مک کواری</a> استرالیا </strong><span style="font-size: 12px; text-align: left;">بود که </span><span style="font-size: 12px; text-align: left;">هر دو سخنرانی مورد استقبال بسیاری از دانشجویان و اساتید دانشکده و دانشگاه وهمچنین علاقمندانی از خارج از دانشگاه ، قرار گرفت </span></p>
<p style="text-align: right;"><strong style="font-size: 12px;">سخنرانی‌ها عبارت بودند از</strong></p>
<p style="text-align: right;"><strong>سمینار پژوهشی:</strong> « مبانی فلسفی روش‌های پژوهش تلفیقی و نتایج مورد نظر آن» که صبح برگزار شد </p>
<p style="text-align: right;"> چکیده ای از مطالب ارائه شده توسط ایشان ( به زبان انگلیسی ) ارائه می گردد</p>
<p style="text-align: left;"><span style="font-family: Tahoma; font-size: 13px;"> Mixed-methods research (MMR), as an inter-discourse (quantitative and qualitative) methodology, can provide applied linguistics researchers the opportunity to draw on and integrate the strengths of the two research methodological approaches in favour of making more rigorous inferences about research problems. In this article, the argument is made that the methodologically pluralistic characteristic of MMR is in line with the interdisciplinary nature of applied linguistics, and, in fact, that MMR enables researchers to investigate more complex research issues usually not possible with purely quantitative or qualitative methods. Three categories of MMR studies are discussed, namely, ‘eclectic’, ‘principled eclectic’, and ‘innovative’. It is argued that in ‘innovative’ MMR studies, researchers treat MMR as a holistic ‘methodology’ and not a combination of separate ‘methods’ by including different epistemic perspectives in their conceptualization of the research problem. This is illustrated by presenting a recent epistemological discussion in applied linguistics. From a methodological perspective, two realizations of MMR are presented: mixed-methods grounded theory and mixed-methods phenomenological research which provide accounts for how a pluralistic conceptualization of research problems can be translated into ‘innovative’ mixed-methods as possible cases of innovative mixed-methods research (IMMR).<span style="color: #ffffff;">h</span></span></p>
<p style="text-align: right;"><span style="text-align: left; font-family: Tahoma; font-size: 13px;">متن کامل مقاله ی ایشان را می توانید در <a href="http://applij.oxfordjournals.org/content/37/1/33.abstract" target="_blank">.... اینجا...</a> دنبال فرمایید</span></p>
<p style="text-align: justify;"><strong style="font-size: 12px; text-align: left;">سمینار آموزشی :</strong><span style="font-size: 12px; text-align: left;"> « جهانی فکر کنیم،محلی اقدام کنیم: مهارت های آموزش و یادگیری در قرن بیست و یکم» بعد از ظهر</span></p>
<p style="text-align: justify;">
</p>
<div style="text-align: right;"><span style="text-align: left; font-family: Tahoma; font-size: 13px;">که در این سمینار نیز این مبحث با ارائه اسلاید شوهای انگلیسی ( که برخی از آنها در عکسها پیوست است) به مباحثی چون ؛ تعاملات گسترده ی انسانی در قرن بیست و یکم ، </span><span style="font-size: small; font-family: Tahoma; color: #444444;">ضرورت تغییر در برنامه های آموزشی و درسی ، </span><span style="font-size: small; font-family: Tahoma; color: #444444;">مهارت های اجتماعی لازم برای زندگی در قرن بیست و یکم ،پیش بینی تمهیدات و امکانات و</span></div>
<span style="text-align: left;">
<div style="text-align: right;"><span style="font-size: small; text-align: justify; font-family: Tahoma; color: #444444;">راهکارهای مناسب عملی بیان گردید و نمونه های عملی این آموزش در دانشگاه مک کواری ارائه گردید</span></div>
<span style="font-family: Tahoma; font-size: 13px;">
<p style="text-align: right;"> <a href="/Portals/0/1394/Mehdi Riazi-VITAE (Yazd).pdf" target="_blank">رزومه پروفسور ریاضی</a> ... را <a href="/Portals/0/1394/Mehdi Riazi-VITAE (Yazd).pdf" target="_blank">در اینجا </a> ببینید </p>
<p style="text-align: right;">صفحه ی پروفسور ریاضی را در دپارتمان زبان شناسی دانشگاه مک کواری <a href="https://www.mq.edu.au/about_us/faculties_and_departments/faculty_of_human_sciences/linguistics/linguistics_staff/associate_professor_mehdi_riazi/" target="_blank">....در اینجا </a> ببینید </p>
<p style="text-align: right;">در خصوص دانشگاه مک کورای اطلاعات بیشتر را .... <a href="http://iliadint.com/fa/article/45-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87_%D9%85%DA%A9_%DA%A9%D9%88%D8%A7%D8%B1%DB%8C" target="_blank">در اینجا</a> دنبال نمایید</p>
</span></span>